domingo, 20 de octubre de 2019

TEST DE PERSONALITAT


Bon cap de setmana a tots!!
Avui us deixo al blog un test de personalitat perquè ho pugueu fer cadascú i conèixer-vos una mica més.

Aquests han sigut els meus resultats:
Com a resultat global un 6/10
Dins de les puntuacions més altes es troben:

  •  El nivell d'ordre i neteja: Pel que fa a això, si que m'agrada estar sola en certs moments, ja que a vegades no va malament, però també m'agrada estar rodejada amb les persones del meu voltant.
  •  El nivell d'afectivitat: Estic d'acord amb això, ja que no sóc una persona que sol expressar els seus sentiments, ni mostrar carinyo a algú a qui no li tinc afecte, però quan de veritat m'importa algú o li tinc afecte sí que ho demostro.


I en quant a les puntuacions més baixes trobem:

  • Nivell de desconfiança: Penso que té tota la raó, ja que sóc una persona desconfiada a la qual li costa confiar en els altres per experiències que he tingut al llarg de la meva vida, i això m'ha suposat evitar-me més d'una decepció més.
  • Nivell de control emocional: Si que em considero una persona tranquil-la, però no per això considero que hagi de ser una persona vaga ni que em conformi amb qualsevol cosa, sinò tot el contrari.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

TANCAMENT

I per útim, Ha arribat el moment d'acomiadar-nos, ja que aquest últim post del meu blog està destinat a les conclusions de tots e...