martes, 28 de abril de 2020

TANCAMENT


I per útim,

Ha arribat el moment d'acomiadar-nos, ja que aquest últim post del meu blog està destinat a les conclusions de tots els treballs realitzats al mòdul de M8 i pel que fa a la utilització d'aquesta plataforma.

Al principi d'utilitzar aquesta plataforma si que he de dir que anava una mica perduda, ja que mai l'havia utilitzat anteriorment. Però mica en mica, amb ajuda de la meva tutora quan tenia algun dubte, ara ja se dominar-la bé, tot i que és una pena que això s'acabi.

Per altra banda, m'ha sigut entretingut el fet de poder expressar-vos i compartir totes aquelles activitats i totes aquelles coses que m'han semblat interessants al llarg del curs.

En aquest mòdul d'habilitats socials (M8) he après moltes coses però principalment la importància que té la comunicació i les habilitats socials envers una persona. Per altra banda també hem treballat les emocions i les coses que ocasionen aquestes. Tampoc ens podem oblidar de les resolucions de conflictes, que són molt important també. Totes aquestes coses apresses al mòdul, moltes vegades no ens hi adonem, però són aspectes molt importants en el nostre dia a dia que ens ajuden a poder actuar millor en determinades situacions de la nostra vida quotidiana.

Com a aspecte que menys m'ha agradat potser seria l'aspecte de l'examen, ja que penso que hi havia molta teoria per un sol examen. Potser es podria haver posat menys contingut o concretar més el contingut que sortiria. Per la resta no tinc cap queixa, ja que no ha sigut un mòdul que se m'hagi fet pesat, sinó que a part de fer teoria, també hem fet activitats grupals i dinàmiques i això ajuda molt. 

Com a aspecte que més m'ha agradat és el fet de fer dinàmiques i activitats grupals com he esmentat anteriorment, ja que és una manera més lúdica d'aprendre, i més, també ajuda a crear una cohesió de grup.

I fins aquí el meu blog, espero que us hagin servit les entrades realitzades al meu blog i que us hagi agradat!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

TANCAMENT

I per útim, Ha arribat el moment d'acomiadar-nos, ja que aquest últim post del meu blog està destinat a les conclusions de tots e...