martes, 28 de abril de 2020

RECOMANACIÓ D'UN BLOG


Bon dia a tots i a totes i benvinguts un altre dia més al meu blog!!
Avui vinc a recomanar-vos el blog d'una companya meva.

Us el recomano, ja que igual que el meu blog, també tracta sobre les habilitats socials i les diferents activitats que hem anat realitzant al llarg del curs.


Les entrades del seu blog podreu veure que són semblants a les meves, ja que a l'estar cursant el mateix cicle fem les mateixes activitats a l'aula. Tot i que he de dir que he trobat a faltar una mica més d'ordre pel que fa al contingut dels posts del blog. Una altra cosa que he trobat a faltar a sigut un rellotge i una llista d'enllaços, que aquests dos elements li donen una millor estètica al blog.

Malgrat aquestes coses esmentades anteriorment, us recomano aquest blog, ja que les entrades realitzades estan bastant correctes i bastant completes. A més cadascuna d'elles va acompanyada d'una imatge, i això està molt bé, ja que fa que el blog sigui més visual. A més, el nom d'aquest m'ha semblat original, i només llegir-lo ja saps sobre que anirà el blog, i axó és un aspecte molt important a tenir en compte.


Us recomano que passeu pel seu blog i li doneu un cop d'ull a veure què us sembla, espero que us agradi!!

Aquí us deixo l'enllaç del seu blog:

https://habilitatssof.blogspot.com/

No hay comentarios:

Publicar un comentario

TANCAMENT

I per útim, Ha arribat el moment d'acomiadar-nos, ja que aquest últim post del meu blog està destinat a les conclusions de tots e...