miércoles, 2 de octubre de 2019

PRESENTACIÓ

Hola a tots !! 
Per començar a poder escriure en aquest blog primer us parlaré una mica de mi i del perquè m'he decidit a obrir aquest blog (ja que és el primer que faig en la meva vida i espero que us agradi tot el que comporta per aquí).
Sóc la Laura, una noia de 20 anys que actalment estic estudiant Educació Infantil. En aquests moments estem treballant les habilitats socials, i per això m'agradaria compartir amb vosaltres tota mena d'informació que cregui que us pot interessar de cada classe que realitzi, a més de recerques pròpies que trobi interessants.
La meva intenció amb aquest bloc és poder posar diferents opinions, reflexions i activitats que fem sobre les habilitats socials, ja que són una cosa molt important en el nostre dia a dia.

Les habilitats socials són tan importants en el nostre dia a dia, ja que són les que ens ajuden a comunicar-nos i relacionar-nos amb els altres de forma afectiva.






No hay comentarios:

Publicar un comentario

TANCAMENT

I per útim, Ha arribat el moment d'acomiadar-nos, ja que aquest últim post del meu blog està destinat a les conclusions de tots e...